×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، در این جلسه که در دونوبت صبح و عصر برگزار شد ، تبیین سیاستهای استراتژیک شرکت و چشم انداز آینده از مهمترین مباحث مطرح شده بود. در این گردهمایی که مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی دقایقی را به سخنرانی پرداخت ؛ ابتدا ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت خوب تیم  مدیریتی در ستاد و استانها ، این شرکت را که دارای برندی خوشنام و قوی می باشد را شایسته کسب جایگاهی بسیار بالاتر از آنچه امروز هست، دانست.
 
وی مهمترین هدف همایش را ضمن ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر، بحث افزایش فروش و نقدینگی عنوان کرد و البته تاکید داشت ” فروش باید به نحوی باشد که ارزیابی ریسک درآن به دقت سنجیده شود چرا که عملکردها  بر مبنای سود حاصله  سنجیده خواهد شد و فروش بالا ولی غیر منطقی و توام با زیان، مقصود و مطلوب نخواهد بود.”
 
مهندس بختیاری در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به شعار “داد” (دلسوزی، اخلاق مداری، دانایی)  به اهمیت بحث مشتری مداری پرداخت و بر افزایش کیفیت خدمت تاکید و به مدیران استانها توصیه نمود؛ با خدمت متفاوت و خوب به مشتریان وفاداری ایشان را به برند رازی حفظ نمایند.
 
در این همایش همچنین معاون منابع انسانی، معاون توسعه بازارو فروش ، معاون برنامه ریزی و نو آوری، معاون مالی و اقتصادی ، معاون فنی و نیز مدیران استانها مطالب خود را مطرح و بیان نمودند.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.