×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ علی عبداله پور با اشاره به اينكه مترو يكي از مهمترین وسايل حمل و نقل عمومي در شهر تهران است و استفاده شهروندان از آن باعث کاهش ترافیک و آلودگي هوا خواهد شد گفت: در حال حاضر بخاطر شرايط كرونا و رعايت فاصله اجتماعی، سرفاصله حركت قطارها با حداقل زمان ممکن اجرا مي شود و اين روند همزمان با افزایش ساعت طرح ترافیک نيز ادامه خواهد داشت.
وی تصريح كرد: اگر با روند افزايشي مسافر در ايستگاه های خطوط هفتگانه و واگن هاي مترو روبرو شويم با تمام توان و ظرفيت خدمات رسانی مي كنيم و در صورت لزوم قطارهای فوق‌العاده را برای جابجایی مسافران نيز اعزام خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه، حدود ۲۵ درصد از قطارها معمولا به علت تعميرات خارج از سرويس دهي مي باشند گفت: در حال حاضر ۱۶۱ قطار از ۱۷۱ قطار موجود در خطوط هفتگانه مترو فعال هستند و با توجه به اینکه ساعات طرح ترافیک افزایش می یابد، زمان تعمیر قطارها نیز سرعت خواهد یافت.
عبداله پور با اشاره به اینکه اقدامات و تمهیدات لازم برای حضور شهروندان در شهر زیرزمینی پیش‌بینی شده است افزود: بر اساس تجربیات سنوات گذشته در نخستين روزهاي اجراي زمان افزایش ساعت طرح ترافیک؛ مترو با استقبال مسافران روبرو مي شود.
وي خاطرنشان كرد: شاید پيش بيني افزايش مسافر فقط برای روزها و هفته‌های نخست افزايش ساعت طرح ترافیک باشد اما به تدریج آمار کمتر شده و به وضعیت نرمال برسيم. از شهروندان نيز درخواست داریم هنگام استفاده از مترو، به لزوم رعايت پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.

خبرنگار : امین خوش احوال نظیف

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.