×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای این مراسم با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) مبنی بر “زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست”، گفت: آزادی و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت و دلیری شهدای والامقام و جانبازان سرافراز است و خدمت به خانواده معزز آنان برای مجموعه شهرداری تهران افتخار بزرگی است.
وی در ادامه افزود: نصب تمثال ۲۰۰۰ شهید در کلانشهر تهران به صورت همزمان در سومین روز از “هفته دفاع مقدس” خود به تنهایی گواه این موضوع است که “روحیه ایثار، جهاد و شهادت” در کشور ما همچنان زنده است و سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل می شود.
بنا بر این گزارش؛ سرهنگ صفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به اینکه شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند، گفت: راه شهدا، راه عزت و سربلندی همه ماست؛ ارزش شهدا بسیار بالاست و در نزد خداوند متعال مقام و فضیلت بسیار والایی دارند.
لازم به ذکر است؛ “سردار شهيد حسن رزاقي” در سال۱۳۹۴ و در سن ۵۰سالگی در جبهه های نبرد با تکفیریان داعشی در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.