×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دكتر يزدانيان با بيان اين مطلب، گفت: نتایج هشتمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌‌های اجرایی در حالي اعلام شد كه پژوهشگاه توانست با تلاش همکاران خود در توسعه خدمات دولت الکترونیکی، شرايط لازم جهت معرفي به عنوان يكي از ۱۰ دستگاه برتر در دور هشتم ارزیابی را كسب كند.
وي با اشاره به اين كه اين پژوهشگاه موفق شد جایگاه دهم دستگاه‌های برتر بین ۱۶۳ دستگاه ارزیابی شده را به دست آورد، اظهار داشت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دور پیشین ارزیابی رتبه ۱۲ را کسب کرده بود و امسال با تلاش همکاران در الکترونیکی نمودن خدمات، موفق شد از بین ۱۶۳ دستگاه به جایگاه دهم دست یابد.
دكتر يزدانيان، خاطر نشان کرد: این پژوهشگاه طبق ارزیابی صورت گرفته، خوشبختانه توانسته است، در ارزیابی برترین ها در پرتال دستگاهی در کسب امتیاز شاخص “دولت مشارکتی” رتبه دوم، در امتیاز شاخص های “دولت کاربر محور” و “دولت شفاف” رتبه سوم و در ارزیابی شاخص “بیشترین امتیاز کل” درگاه ها و پورتال های دستگاه های اجرایی، رتبه دهم را کسب نماید.
وی رتبه پژوهشگاه در شاخص برترین ها در زمینه “مشارکت مطلوب نماینده دستگاه در فرایند ارزیابی” را نیز، رتبه پنجم عنوان کرد.
به گفته دکتر یزدانیان، مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نيز در اين ارزیابی جایگاه دوم رتبه‌بندی دستگاهی را به دست آورده است.
گفتني است، در ارزیابی دور هشتم تعداد دستگاه‌های ارزیابی شده تفاوت چشم‌گیری با دور قبل نداشت، اما تعداد خدمات شناسنامه‌دار نسبت به دوره قبل حدود ۲۰ مورد بیشتر شده بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.