×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در جهان معاصر که رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی و پایه اساسی حکمرانی خوب را تشکیل می‌دهند، نظارت خبرنگاران بر عملکرد دستگاه‌ها و مدیران موهبتی برای آنان محسوب می‌شود. از این جهت، حضور فعال خبرنگاران فهیم و مسئولیت‌پذیر در عرصه عمومی نیاز اولیه کشوری است که سودای توسعه و رفاه را دارد.
🔹بنابراین برای مدیران در هر سطحی، دوستی نزدیکتر از خبرنگاران دقیق و پیگیر وجود ندارد چرا که به ارزان‌ترین هزینه، مشکلات سازمان و دغدغه‌های ذی‌نفعان را آشکار کرده و نقش واسطی منصف برای فهم مشترک جامعه و حاکمان از شرایط امروز را ایفا می‌کنند.
🔹در این موقعیت، استقلال و بی‌طرفی گوهری است که تهدید آن از هر دو سو به ضرر مردم و دولت‌مردان تمام خواهد شد. خبرنگاری مستقل و جستجوگر، ظرفیتی است که در بلبشوی صداها و تراکم سخن‌پراکنان می‌تواند ذهن و روان جمعی جامعه را حفظ و نگهداری کند.
🔹بی‌تردید در زمانه تکثر تریبون‌ها و رسانه‌ها، ایمان به یگانگیِ حقیقت چراغی است که خبرنگاران و روزنامه‌نویسان را از انحراف و بی‌تعهدی دور خواهد ساخت.
🔹اینجانب «روز خبرنگار» را به تمامی خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک می‌گویم و قلم متعهد و ذهن منتقد این عزیزان را بزرگترین امید بهبود و اصلاح برای ایران‌مان می‌دانم.
حمید چوبینه
هفدهم مردادماه ۱۳۹۹

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.