×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر

مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ.

بار الهی ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب بفرما.

به گزارش خط اقتصادی ، مسافران خانه خدا همراه رسول الله به محلی به نام غدیر خم وارد می‌شوند. هجدهم ذی الحجه سال دهم قمری است، و آن گاه فرمانی از سوی قادر متعال بر وجود مبارک پیامبر رحمت نازل می‌گردد و حضرتش بر تمامی اهل زمین مژده می‌دهد: الیَوم اَکمَلتُ لَکُم دینُکُم. و برای تکمیل ماموریت خود در هدایت بشریت فرمان خداوند را به امتش ابلاغ می فرماید: مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ.

غدیر تحقق وعده الهی است، تداوم رسالت انبیا و سرچشمه همیشه جوشان ولایت، عیدی که ترسیم ندای ملکوتی جانشینی برحق مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی(ع) بر مسند امامت و ولایت، و لبیک به ندای دلنشین کلام الهی و حیات نبوی و نیکوترین پیوند میان نبوت و امامت را در یادها زنده می‌کند.

اینجانب سال روز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با مقام ولایت و امامت را به محضر رهبری معظم، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون و جامعه مشتریان تنها بانک تخصصی بخش مردمی تعاونی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایران عزیز توسعه و آبادانی و برای خدمتگزاران و مردم بزرگوار آن توفیق، اخلاص، سلامتی و سربلندی مسئلت دارم. فرا رسیدن هجدهم ذی الحجه، عید سعید غدیر خم گرامی باد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.