×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
پیام مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در پیامی گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل شاراک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ روزی است که آتش نشان های فداکار پالایشگاه آبادان با شهادتشان، برگ زرینی از ایثار و از خود گذشتگی را در دفاع از این مرز و بوم ورق زدند تا امروز، ما به عنوان فرزندان آن تلاشگران جاویدنام، مسئولیتی عظیم را بر دوش خود احساس کرده و نشان افتخار پاسداری از سرمایه های گران بهای این کشور را بر سینه داشته باشیم.

صنعت پتروشیمی، با خطرات و ریسک های متعددی همراه است و لازم است با رعایت استانداردها و مقررات ایمنی و نیز با به کار گیری دانش و تجربه اندوخته شده در طول سالیان گذشته، چرخ های عظیم این مراکز بزرگ تولیدی را در گردش نگاه داشته و با کوشش و همت مضاعف خود، بخش های مختلف صنعت کشور را به حرکت در آوریم.

نسل کنونی این مجتمع ، نسلی جوان و پر انرژی است و باید با ترکیب نیروی انسانی جوان، آموزش های تخصصی و همچنین با تعهد نسبت به رعایت اصول ایمنی فردی و فرایندی، در راستای تداوم تولید و افزایش سودآوری شرکت معظم پتروشیمی شازند کوشا باشیم.

لذا از کلیه مدیران، کارکنان و کارگران تلاشگر شرکت انتظار می رود با مشارکت و همیاری، شرایط لازم را برای ارتقا توان عملیاتی، امدادی و سطح آموزش همگانی با هدف شناسایی به هنگام و مقابله با رویدادهای ناخواسته فراهم نموده و پیشگیری از حوادث را به فرهنگ سازمانی این مجموعه عظیم تبدیل نمایند.

هفتم مهر ماه را به کلیه همکاران بالاخص کارکنان تلاشگر واحد ایمنی و آتش نشانی تبریک عرض نموده و زحمات و تلاش های ارزنده این عزیزان را در راستای حفاظت از کارکنان و سرمایه های شرکت پتروشیمی شازند ارج می نهیم.

علیرضا خلیلی نیا

مدیرعامل

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.