×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

او اضافه کرد: در این سفر لیستی از مطالبات و خواسته‌های مردم و مسئولان در اختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار گرفت که وی نیز در برخی موارد پیشنهادات خوبی برای اجرای طرح‌های گردشگری مطرح کرد.

همتی ادامه داد: ضرورت برنامه‌ریزی ویژه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شهرستان‌های تکاب و شاهین‌دژ در سطح ملی و جهانی از مهم‌ترین مطالبات مردم در سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بود.

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای این منظور نیاز است که تیزرهای معرفی جاذبه‌ها تهیه و در صداوسیما و فضای مجازی منتشر شود چرا که پیش‌شرط حضور و بازدید مسافران از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آگاهی و شناخت است.

او اظهار کرد: شاهین‌دژ دارای پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری و آثار تاریخی است اما متأسفانه مورد غفلت قرار گرفته و به‌جای اینکه این ظرفیت‌ها منبع درآمد و توسعه باشد تبدیل به هزینه شده که با درایت مهندس ضرغامی امیدواریم بتوان نهایت استفاده را از این ظرفیت‌ها کرد.

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در سفر مهندس ضرغامی برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و نورپردازی کامل ساحل زرینه‌رود، پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی، کاهش بروکراسی‌های اداری و تسهیل سرمایه‌گذاری تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.