×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 3 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر

به عبارتی در دنیای مدرن شایسته نیست یک بنگاه اقتصادی مانند جزیره ای در دل اقیانوس، خود را از تمامی تلاطمات و افت و خیزهای اجتماعی دور نگه دارد و با توجیه اینکه «ما فقط یک بنگاه اقتصادی هستیم نه خیریه» خود را از مسئولیت اجتماعی بنگاه داری، تبرئه کند.

بانک ایران زمین نیز با وجودی که یک بنگاه اقتصادی در گروه پولی و مالی شمرده می شود، همواره به عنوان یک نهاد اقتصادی که خود را موظف می داند به مسئولیت اجتماعی خود نگاه ویژه داشته باشد، در این راستا فعالیتهای معطوف به “بنگاه داری اخلاقی” و به جا آوردن مسئولیت اجتماعی شرکتها دراین بانک از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است بطوریکه این بانک در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، حمایت از ایتام و فرزند محسنین را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین برعهده دارد.

در چند سال گذشته نیز بانک ایران زمین به منظور حمایت از قشر نیازمند در قالب طرح اکرام با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری داشته است.
اخیرا نشست مشترکی بین معاون طرح و برنامه و مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ورئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران برگزار شد که در آن ایفای هرچه بهتر مسئولیت های اجتماعی و حمابت از نهادهای مردمی مورد تاکید قرار گرفت.
در این نشست مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی را از اولویت های اصلی بانک بیان کرد و گفت: حمایت از نهادهای مردمی توسط بنگاه های اقتصادی نه تنها رفاه بیشتری در جامعه ایجاد خواهد کرد، بلکه باعث توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.
استاد در ادامه گفت: از سال ۱۳۹۹ همکاری این بانک با مشارکت در طرح ایران مهربان و حمایت از ۱۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین آغاز شد است و در همین راستا در سال جاری نیز قرار است تعداد فرزندان معنوی خود را از ۲۰۰۰ نفر به ۳۰۰۰ نفر افزایش دهد.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از حمایت بانک ایران زمین از ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در استان تهران خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ هم تعداد فرزندان تهرانی بانک ایران زمین از ۶۰۰ نفر به ۹۰۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، افزود: این بانک از سال ۱۳۹۹ همکاری خود را با مشارکت در طرح ایران مهربان و حمایت از ۱۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین آغاز کرده و در همین راستا در سال جاری نیز این بانک تعداد فرزندان معنوی خود را از ۲۰۰۰ نفر به ۳۰۰۰ نفر افزایش داد.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل بانک ایران زمین به واسطه حمایت ماهیانه از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، گفت: مشارکت نیکوکاران و بنگاه‌های اقتصادی در ارائه خدمات مطلوب و توانمندی هر چه بیشتر جامعه هدف تحت حمایت تأثیر بسزایی دارد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.