×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر

اقتصادوتجارت ؛به گزارش روابط عمومی بنیاد بیماری های نادر ایران در این همایش پزشکان و متخصصان پوست و مو؛ دکتر پروین منصوری، نادر زرین پور، زهره تهرانچی، کامران بلیغی، و دکتر رعنا امید بخش در پانل تخصصی حضور داشتند و به پرسش های مختلف بیماران پاسخ می دادند.
در ابتدای این جلسه مصطفی محقق مدیر انجمن آلوپسی با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجمن، ابراز امیدواری کرد که درمانهای جدیدی برای بیماران آلوپسی کشف شود و افزود: مهمترین مشکل در مورد بیماری آلوپسی عدم آگاهی جامعه از این بیماری است و هدف ما از برگزاری نشستها و همایش ها،  افزایش اطلاعات جامعه و روحیه دادن به بیماران عضو است.
محقق در مورد سایر مشکلات بیماران نیز گفت: عدم پوشش بیمه ای داروها و قیمت سرسام آور آنها دسترسی و استفاده مداوم بیماران را دچار مشکل می کند.
دکتر نادر زرین پور نیز در ادامه گفت: حدود ۲ درصد از جمعیت کشور به بیماری آلوپسی مبتلا هستند و این بیماری به هیچ عنوان واگیر دار نیست بنابرین لازم است افراد جامعه به این موضوع آگاهی داشته باشند.
زرین پور همچین در مورد مصرف داروهای خودسرانه و تزریق مداوم برخی از داروها به بیماران هشدار داد.
در ادامه این جلسه دکتر حمیدرضا ادراکی مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران نیز خلاصه ای از فعالیتهای بنیاد برای رفع مشکلات بیماران نادر را عنوان کرد و افزود: ما با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال آماده سازی و تدوین سندی برای بیماران نادر کشور هستیم که به با توجه به آن برنامه های راهبردی را برای افزایش کیفیت زندگی بیماران نادر و رفع مشکلات دارویی و درمانی آنها به صورت بلند مدت اجرایی نماییم.
 
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.