×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی با اشاره به فرارسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل،گفت: همزمان با ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) طرحهای فرهنگی در سطح شهر تهران اکران می شود.
🔹وی افزود: این طرح ها برگرفته از فرمایشات حضرت امام و وصیت نامه الهی و سیاسی ایشان تهیه و تدوین شده است و سعی شده از جملاتی که برگرفته از مسائل روز جامعه و از دغدغه شهروندان است در این طرح ها استفاده شود.
🔹مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنرانی‌های اخیر و تاکیدات ایشان به بحث رسیدگی و حمایت از محرومان و موضوعات روز،از کلماتی که کاربردی‌تر باشند در طرح ها استفاده شده است.
🔹ضرغامی ادامه داد: تعهد، تعاون، رفاه‌ اجتماعی، رسیدگی به محرومان و افراد نیازمند جامعه در قالب طرح‌ها گنجانده شده است.از جمله موارد دیگری که در این موازین و عبارات شهروندان شاهد آن هستند فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امام راحل و شخصیت ایشان است.
🔹وی با اشاره به تقارن سالروز رحلت امام (ره) با سالروز قیام ۱۵ خرداد، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی (رحمت الله علیه) در مورد این اتفاق هم در سطح شهر اکران شده است. گفتنی است اکران‌های فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران در سال ۱۳۹۹ و سی یکمین سالروز ارتحال امام با شعار” امام _انقلاب” اکران شده است.
🔹مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران یادآور شد: طرح های مراسم ارتحال امام بالغ بر ۱۵۰ اثر و ۱۵۰ طرح و جمله بود که از این میان ۴۶ اثر انتخاب شده و در سطح شهر اکران می شود. شهروندان امسال ۴۶ تصویر و ۴۶ جمله متفاوت از امام راحل در سطح شهر مشاهده خواهند کرد.
🔹ضرغامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند که بزرگداشت امام (ره) برای همه ما جنبه اعتقادی، ایمانی، عاطفی و انقلابی دارد، گفت: امیدوارم با طرح هایی که در سطح شهر اکران می شود بتوانیم وفاداری خود را به امام راحل ثابت کنیم و شاهد تاثیر مثبت آن در سطح شهر باشیم.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.