×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، سمیرا افتخاری مسئول سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در این خصوص گفت: حدود ۴۵۰۰ پیام از سوی شهروندان منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ثبت شد که با کمترین زمان ممکن و رضایت ۹۹٫۶ با تلاش حوزه های مختلف اجرایی و ستادی اقدام شد.
وی اذعان داشت: به منظور ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، بازدید های منظم و مستمر و ارزیابی داخلی از سطح منطقه در حال انجام است و مشکلات پیش آمده در کوتاهترین زمان با کیفیت مطلوب رسیدگی می شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.