×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل شركت صنايع شير ايران (پگاه)، در مراسم پایانی این جشنواره که شامگاه دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر و این نشان به حمیدرضا طهماسبی پور مدير روابط عمومی و امور بين الملل صنايع شير ايران (پگاه)، اعطا شد.

🔹گفتنی است، شرکت صنايع شير ايران با برند ملی «پگاه» در طول یکسال اخیر با مشارکت تمام شرکت های تابعه خود به صورت هماهنگ حدود ۱۸ رویداد متنوع را تعریف و اجرا کرد که به واسطه فعالیت‌های فراتر از منافع سازمانی و وظایف قانونی منتخب این رویداد شد.

🔸نخستین دورۀ جشنوارۀ روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف ارتقای فعالیت‌ در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای، برگزار و به ارتباط بین روابط‌عمومی و حوزه CSR توجه شد.

🔹در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب‌ و‌ کار، مدنظر قرار گرفته و فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی ارزيابی شد.

🔸پیشینه حدود ۷ دهه فعالیت شرکت صنایع شیر ایران نشان می‌دهد که «خانواده بزرگ پگاه» افزون بر ایفای تعهدات اجتماعی هر زمان که جامعه نیاز داشته به ایفای نقش خیرخواهانه خود پرداخته است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.