×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 6 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت، مجید مشعلچی فیروزآبادی،مدیرعامل بیمه کوثر، در دیدار با کارشناسان و نمایندگان سرپرستی استان استان گیلان، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به کارشناسان و نیز ایجاد یک نظام مدیریتی پویا و دارای بازدهی بالا موجب رشد و بالندگی شرکت شد.

وی شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌های پیش‌رو در سال‌جاری را از یکی از عوامل دستیابی به اهداف شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته با شناسایی و به کارگیری پتانسیل‌‌ها ۳۰۴میلیارد تومان سود محقق شد که از این مبلغ ۲۶۸میلیارد تومان از محل درآمد سرمایه‌گذاری در بازار بورس و مابقی از منابع سپرده‌های بانکی تامین شد.

مدیرعامل بیمه کوثر از تفاوت نگاه بازار به شرکت در سال گذشته خبرداد و گفت: دانش و تخصص معاونان و مدیران فنی و غیرفنی، راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، برقراری تعامل با ذی‌نفعان و نیز ایجاد بسترهای افزایش اعتماد عموم جامعه به شرکت از عوامل موثر در توسعه بازار بیمه کوثر بوده است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: برنامه‌محوری، اصلاح ترکیب پرتفو و تفویض اختیار به مدیران ستادی و استانی از دیگر عوامل موفقیت شرکت در سال گذشته بوده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.