×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس (سهامی خاص) نخستین شرکتی بود که جلسه بررسی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ آن به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت ناصر شبانی و غلامرضا زینلی در ۳۰ مهرماه تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط موسسه حسابرسی فراز مشاور دیلمی‌پور قرائت شد و سپس صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد هیأت مدیره نسبت به انجام تکالیف ابلاغی در زمان مقرر اقدام کند.

در ادامه این روز، جلسه بررسی عملکرد شش‌ماهه شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس (سهامی خاص) نیز به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت ناصر شبانی و جواد دلپسند تشکیل شد؛ در این جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط موسسه حسابرسی کارای پارس قرائت شد و سپس صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی در جلسه مورد بحث قرار گرفت. رفع تعهدات ارزی و برنامه‌ریزی مناسب برای تامین نهاده‌های دامی از اهم موضوعات جلسه بود و قرار شد هیأت مدیره نسبت به انجام تکالیف ابلاغی در زمان مقرر اقدام کند.

توسعه دامپروی در کشت و صنعت همدان و صبا

جلسه بررسی عملکرد شش‌ماهه شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه همدان (سهامی خاص) روز یکشنبه یکم آبان‌ماه به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت ناصر شبانی و غلامرضا زینلی تشکیل شد.

در این جلسه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی قرائت شد و سپس صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی در جلسه مورد بررسی قرار گرفت. استفاده از متخصصان در حوزه سونداژ و توسعه دامپروری از اهم موضوعات مطروحه بود و قرار شد هیأت مدیره نسبت به انجام تکالیف ابلاغی در زمان معین اقدام کند.

در ادامه این روز، جلسه بررسی عملکرد شرکت کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان (سهامی خاص) به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت ناصر شبانی و سیدابوالفضل مهرپور تشکیل و گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی قرائت شد. سپس صورت‌ها و نسبت‌های مالی مورد بررسی قرار گرفت. تکمیل پوشش بیمه‌ای و توسعه دامپروی از اهم موضوعات مطروحه بود و قرار شد هیأت مدیره نسبت به انجام تکالیف ابلاغی در زمان مقرر اقدام کند.

اصلاح بودجه و رفع تعهدات ارزی

در دومین روز از ماه آبان، جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان (سهامی عام) به ریاست عبدالامیر باروتکوب و با نظارت ناصر شبانی و جواد دلپسند تشکیل و گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی همیار حساب قرائت شد. سپس صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اصلاح بودجه از اهم موضوعات مطروحه در جلسه بود و قرار شد هیأت مدیره نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

در این روز همچنین جلسه بررسی عملکرد شش‌ماهه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (سهامی عام) به ریاست عبدالامیر باروتکوب و با نظارت ناصر شبانی و جواد دلپسند تشکیل شد و پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور امسال توسط نماینده موسسه حسابرسی فراز مشاور دیلمی‌پور، صورت‌ها و نسبت‌های مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پیگیری رفع تعهدات ارزی و افزایش سرمایه از اهم موضوعات جلسه بود و هیأت مدیره باید نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

از فارس تا گلستان

در ادامه برگزاری سلسله جلسات بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه، در سومین از ماه آبان ابتدا جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس (سهامی عام) به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت ابوالفضل مهرپور و ناصر شبانی تشکیل شد.

پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی امین تدبیر بصیر، صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی ارزیابی شد. حفظ نسبت بهای تمام شده به فروش و ارائه گزارش به صنایع شیر ایران به صورت ماهانه از اهم موضوعات مطروحه بود و هیأت مدیره باید نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

در همین روز جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان (سهامی عام) نیز به ریاست ناصر شبانی و با نظارت ابوالفضل مهرپور و علی بیرانوند تشکیل و گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران خوانده شد. سپس صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بحث قرار گرفت؛ توجه ویژه به تولید، فروش و بازار پنیر لاکتیکی از اهم موضوعات جلسه بود و قرار شد هیأت مدیره نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

پیگیری پرونده‌های حقوقی

در روزهای ۷ و ۸ آبان عملکرد پگاه تبریز، گناباد و خراسان مورد ارزیابی قرار گرفت؛ ابتدا جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی (سهامی عام) به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت محمدعلی کارگرمطلق و جواد دلپسند تشکیل شد.

در این جلسه پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی آباد نوین تهران، صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اصلاح بودجه و برنامه‌ریزی جهت کاهش هزینه‌های بی‌مورد از اهم موضوعات مطروحه بود که هیأت مدیره باید نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

همچنین جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه گناباد (سهامی خاص) به ریاست ناصر شبانی و با نظارت علی بیرانوند و قربانعلی خاتم تشکیل شد. پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور امسال توسط نماینده موسسه حسابرسی پیشداد اندیشه مهرگان، صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بحث قرار گرفت. اصلاح بودجه و پیگیری پرونده‌های حقوقی از اهم موضوعات جلسه بود و هیأت مدیره باید نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان (سهامی عام) نیز در روز هشتم آبان به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت مرتضی اسودی و جواد دلپسند تشکیل شد تا پس از خواندن گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی، صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بررسی قرار گیرد. اصلاح بودجه و پیگیری پرونده‌های حقوقی از اهم موضوعات این جلسه بود و هیأت مدیره باید در مدت زمان قانونی نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

پیگیری سند ساختمان دفتر مرکزی

در دو روز پایانی بررسی عملکرد شش‌ماهه شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، فعالیت سه شرکت زیر ذره‌بین ناظران قرار گرفت.

در روز نهم آبان‌ماه جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان (سهامی عام) به ریاست عبدالامیر باروتکوب و با نظارت جواد دلپسند و ناصر شبانی تشکیل و در ابتدا گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی امجدتراز قرائت شد. سپس صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بحث قرار گرفت. پرداخت به‌موقع سود سهام و موضوع سهم بازار پنیر ورقه‌ای از اهم موضوعات مطرح بود که هیأت مدیره باید نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

در روز پایانی هم بررسی عملکرد شرکت آتیه پگاه (سهامی خاص) به ریاست ناصر شبانی و با نظارت حسن زنوزی و غلامرضا زینلی تشکیل شد. ابتدا گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه امسال توسط نماینده موسسه حسابرسی خوانده شد و در ادامه صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بحث قرار گرفت. پیگیری گرفتن سند ساختمان دفتر مرکزی از اهم موضوعات جلسه بود که قرار شد هیأت مدیره نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

همچنین در این روز، جلسه بررسی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان (سهامی خاص) به ریاست علی‌اصغر محمدپور و با نظارت مرتضی اسودی و ناصر شبانی تشکیل شد؛ ابتدا گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره بررسی اجمالی عملکرد دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط نماینده موسسه حسابرسی قرائت شد و سپس صورت‌های مالی مربوطه و نسبت‌های مالی مورد بررسی قرار گرفت. اصلاح بودجه و کاهش دوره وصول مطالبات از اهم موضوعات جلسه بود و هیأت مدیره باید نسبت به انجام تکالیف ابلاغی اقدام کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.