×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی پروانه حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجوز سه گانه کارگاهی صنایع دستی استان تهران در هشت ماهه سالجاری شامل ۴۴۰ مورد صدور مجوز و ۷۰۵ تمدید مجوز می باشد.

وی با بیان اینکه در مورد مشابه سال گذشته این میزان یک هزار و ۷ مورد بوده است خاطر نشان کرد: از این تعداد ۶۹۵ مورد تمدید و ۳۱۲ صدور مجوز جدید را اخذ کرده بودند.

معاون صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: مجوز سه گانه در قالب کارت شناسایی، پروانه تولید انفرادی و پروانه تولید کارگاهی برای هنرمندان را شامل می شود.

گفتنی است که از مهم ترین خصوصیت مجوزهای سه گانه را می توان حمایت از کارگاههای کوچک و بهره مندی صنعتگران از خدماتی شامل بیمه صنعتگران، تسهیلات بانکی و نمایشگاه صنایع دستی و سایر حمایت های سازمانی صادر یا پس از زمان تمدید انقضا را برشمرد.

به گزارش خط اقتصادی ۱۴ هزار هنرمند در یک هزار کارگاه صنایع دستی استان تهران فعالیت دارند.

تولیدات صنایع دستی استان تهران شامل شیشه سنتی، سفال و سرامیک، منبت و معرق چوب، رودوزی ها، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، زیور آلات سنتی، گلیم و چرم را در برمی گیرد که عمده خریدار این تولیدات نفیس بیشتر بازارهای خارجی از جمله حوزه خلیج فارس، ترکیه، آلمان، کشورهای اروپایی و آفریقایی هستند .

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.