×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمود کلهری شهردار منطقه۱۷ از اقدام ضربتی برای پاکسازی و ایمن سازی ملک متروکه در محله آذری خبر داد و افزود: برخی با استفاده از غفلت مالک در ملک متروکه ای تجمع و نسبت به دپوی زباله اقدام کردند که با اقدام ضربتی عوامل این منطقه، علاوه بر رفع خطرهای احتمالی،پاکسازی کامل این ملک انجام و معتادین زباله گرد به مراکز نگهداری معرفی شدند.

کلهری با اشاره به اقدامات این منطقه در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: در طول دو ماه گذشته تلاش بسیاری زیادی از سوی مدیریت شهری، سازمانهای مردم نهاد، سازمانهای همکار،همسو و درگیر در موضوع کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته اما شاهد آن بودیم که برخی شهروندان با رهاسازی ماسک و دستکش در محیط زمینه گسترش عوامل بیماری زا را پدید آوردند. در زباله های کشف شده از زباله گردان نیز میزان زیادی دستکش و ماسک دیده شد که با توجه به احتمال وجود ویروس، تمامی ملک مذکور ضدعفونی و گندزدایی شد.
شهردار منطقه۱۷ از شهروندان خواست مشکلات احتمالی را به سامانه نظارت همگانی اطلاع دهند و افزود: شهروندان نقش بسزایی در شناسایی به موقع مشکلات دارند لذا از آنها می خواهیم چنانچه شاهد مسئله یا مشکلی بودند حتما با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.