×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش برند،مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، مجمع عمومي عادی بطور فوق العاده شرکت پتروشیمی پارس صبح روزسه شنبه با حضور بیش از ۹۱ درصد از سهامداران، اعضای هيات مديره شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از کارکنان شرکت‌ در محل سالن کنفرانس شهید مهدوی شرکت‌ تشكيل شد.

در این مجمع که سهامداران به صورت حضوری و همچنین از بستر دیما امکان مشارکت داشتند اعضای حقوقی هیات مدیره شامل شرکت‌های هنگام‌، هرمز، کارون، سرمایه گذاری غدير و شرکت نفت و گاز پارسیان برای مدت ۲ سال انتخاب شدند و روزنامه اطلاعات نیز به‌ عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت‌ انتخاب شد.

لازم به ذکر است، در این مجامع ‌شرکت‌ پتروشیمی پارس از ظرفیت های استان استفاده کرد.

*تاکید مدیر عامل بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان*

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در اين نشست‌ مسئولیت اجتماعی را از وظايف شرکت برشمرد و گفت: از جامعه محلی که همیشه پشتوانه، همراه و در کنار ما بوده‌ و هستند تشکر میکنم. در اين راستا تلاش خواهد شد اقلام مصرفي شرکت‌ از استان تامین شود و حتی اگر نیاز باشد سعي میکنیم جامعه‌ پیرامونی را توانمند کنیم.

مهندس میرحاجی افزود: وظیفه خود می‌دانیم از ظرفیت های صنعتی استان استفاده کنیم، این مجموعه تلاش دارد اقلام مورد نیاز خود را از درون استان بوشهر تأمین کند تا کسب و کارهای صنعتی و محلی حمایت شوند.

وی اضافه کرد: برای تحقق این امر به توانمند کردن و حمایت از تولیدی های محلی نیز کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس گفت: روند حمایت از رسانه های محلی را همچون گذشته و حتی پرقدرت تر دنبال خواهیم کرد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.