×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

در این مراسم باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم، مسولین و نمایندگان ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان لنجان و توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، جمعی از مدیران ،کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب‌آهن اصفهان نیز حضور داشتند.

سخنران این مراسم ، روح الله رفعتي پور معاون سياسي سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بود که در سخنان خود به تحلیل فتنه و حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و حضور با صلابت مردم شهرهای مختلف ایران برای جمع آوری فتنه و میثاق دوباره امت حزب الله با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پرداخت.

وی در ادامه برنامه‌ريزي و حضور گسترده مردم به ویژه نسل سوم انقلاب ، ارتباط خالصانه امت با حضرت امام خمینی (ره) و رهبري و پيوند انقلاب اسلامی به عاشورای حسینی را از جمله ويژگي هاي حماسه ۹ دي دانست.

رفعتی پور افزود: هدف اصلي فتنه‌گران در انتخابات سال ۸۸ فراتر از نتیجه انتخابات بلکه تضعیف ولايت فقيه و اصل نظام بود.

معاون سياسي سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به اينكه همواره در دعواي حق و باطل بايد طرف حق را گرفت، تصريح كرد: اثر گذارترين حماسه ۹ دي ، مديريت رهبري و اطاعت امت از ولايت بود كه نقشه فتنه‌گران و طومار حرمت شكنان را خنثي كرد و آن حماسه به ياد ماندني را رقم زد.

وی در پایان از حاضران درخواست نمود با حضور گسترده خود، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری را پر رونق و موثر نمایند.

قرائت قطعنامه پایانی مراسم گراميداشت حماسه ۹ دي روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حول محور پاسداشت این حماسه ، دعوت مردم به حضور در انتخابات آینده ، حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغال گر قدس در به شهادت رساندن سردار شهید سید رضی موسوی در سوریه و انتقام سخت از صهیونیست‌ها بود که با تایید مشت‌های گره کرده و شعارهای حاضران همراه شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.