×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که صبح امروز برای حضور در اجلاس سراسری رؤسای دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای کشور میهمان دانشگاه فنی شریعتی در منطقه ۱۹ بود، قبل از حضور در این اجلاس ضمن زیارت مزار دو شهید گمنام واقع در محوطه داخلی دانشگاه که توسط شهرداری منطقه ۱۹ ساخته شده است، از کارگاه طراحی و تولید لباس بازدید و در ادامه نیز نمایشگاه آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان این دانشکده را افتتاح کرد.
🔶️وی سپس در اجلاس رؤسای دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای کشور حاضر شد و طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی و پیروزی آن را نتیجه اتحاد و هماهنگی مردم و نیز رهبری رهبر عظیم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به دنبال تحقق خواسته های ملت، آزادی، استقلال، پیشرفت و حاکمیت قانون بود و بعد از گذشت ۴۱ سال همچنان این آرمانها را دنبال می کنیم.
🔷️این مسئول به اتفاقات و تحولات مثبت درخصوص کیفیت و توانمندی نیروی انسانی و نیز کیفیت پروژه ها و توانمندی ساخت آنها پرداخت و نقش دانشگاه های کشور را در ایجاد این شرایط مهم و تأثیرگذار دانست.
🔶️به گفته وی مهمترین عامل در توسعه، منابع انسانی است که دانشگاه ها توانستند رسالت خود را در این حوزه به خوبی انجام دهند.
🔶️معاون اول رئیس جمهور همچنین بر ارتباط صنعت و دانشگاه ها تأکید کرد و خواستار ورود دانشجویان به مباحث کارآفرینی شد.
🔷️همچنین دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص جایگاه علمی و دانشگاه های کشور و وضعیت آنها بعد از پیروزی انقلاب سخنرانی کرد.
🔶️در ادامه نیز آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی، ورزشی، رفاهی و نیروگاه های خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت پخش زنده در ویدئو کنفرانس، همزمان در استانهای فارس، همدان، خراسان جنوبی و اصفهان برگزار شد.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.