×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، پیش از ظهر روز چهارشنبه ۱۴اسفندماه و در آستانه هفته منابع طبیعی، محمود کلهری شهردار منطقه۱۷ با حضور در بیمارستان ضیاییان ضمن بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در این مرکز درمانی برای درمان بیماران گرفتار ویروس کرونا، نهال امید را در حیاط این بیمارستان غرس کرد.
کلهری ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی گفت: از همه اعضای کادر درمانی و پزشکی در همه کشور خصوصاً عزیزان شاغل در بیمارستان ضیاییان تقدیر می کنم و معتقدم با کمک و فداکاری همه افراد و مشارکت همگانی می توانیم این ویروس که به تعبیر مقام معظم رهبری ویروسی منحوس است را ریشه کن کنیم.
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به حضور عوامل شهری گفت: به شهروندان عزیز اطمینان می دهم که عوامل شهرداری در تمامی حوزه ها خصوصاً خدمات شهری در کنار مردم عزیز هستند و به طور متناوب اماکن عمومی، ساختمانهای پرتردد،مراکز درمانی را ضدعفونی کرده و برای ضدعفونی معابر و میادین نیز اقدام می کنند.
کلهری با اشاره به سنت کاشت درخت گفت: هرساله در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، نهال در بوستانها غرس می شود . بنا داشتیم با اجرای برنامه های متنوع همچون سنوات قبل و با حضور خانواده معزز شهدا، این رویداد را برگزار کنیم که با توجه به شرایط کنونی کشور، برنامه عمومی را به زمان دیگری موکول می کنیم. نهال امید هم در محوطه بیمارستان ضیاییان غرس شد تا به علاوه بر تقدیر از زحمات کادر درمانی، برای بیماران درگیر با این ویروس امید بخش باشد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.