×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 94 خبر

ابراهیم ابویی رییس روابط عمومی این منطقه با اشاره به فراخوان این جشنواره گفت: جشنواره داستان محله من ویژه ایام نوروز باستانی و روزهای خودقرنطینگی طراحی شده تا شهروندان عزیز با رجوع به خاطرات و آلبومهای قدیمی خود، روایت و داستانها مختلفی را با محوریت معابر و محلات روایت نموده و در قالب دلنوشته، صوت و یا تصویر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

ابویی با اشاره به اجرای دو زبانه این فراخوان گفت: از آنجایی که مطابق با توپوگرافی های جمعیتی، تعدا زیادی از ساکنین این منطقه از هموطنان آذری زبان هستند فراخوان این جشنواره به دو زبان فارسی و آذری تهیه شده و از همشهریان خواسته شده تا در صورت تمایل، خاطرات خود را به زبان ترکی و آذری نیز ارسال کنند.

در متن فراخوان چنین آمده است:« همشهری عزیز؛ سلام / این روزا که به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به همدیگه قول دادیم که توی خونه بمونیم، وقت خیلی خوبیه که پاشی آلبومای قدیمی رو ورق بزنی و خاطراتتو مرور کنی. /یه پیشنهاد خوب داریم براتون: خاطره عکسای قدیمی تونو بنویسین و با عکس برامون بفرستین تا ما هم توی صفحات مجازی مون منتشر کنیم. / اینجوری هم جایزه میبرین و هم دوستای قدیمی تونو پیدا می کنین! /فقط باید این خاطره ها از کوچه و خیابونای محله باشه، یا درباره محله تون ،یا هرچیزی که شما رو یاد محله قدیمی تون در #منطقه۱۷ بندازه./ عکس و داستانتون رو به آدرس تلگرام @akhbar17 و آی دی @shaeri1001 بفرستین »

شهروندان عزیز می توانند تا پایان تعطیلات نوروزی (۱۵فروردین) دلنوشته ها و خاطرات خود را که به روایت «داستان محله من» می پردازد به دبیرخانه جشنواره به آدرس تلگرام @akhbar17  ارسال کنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.