×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یزدانیان در ادامه جلسه ضمن تبیین رویکرد و راهبرد‌های پژوهشگاه در سال ۹۹، به بیان انتظارات خود از معاونت‌ها و ادارات کل پژوهشگاه پرداخت و افزود: در سالی که پیش رو داریم با توجه به مشکلات و محدودیت‌هایی که با وجود بیماری کرونا ایجاد شده است، باید دقت نظر بیشتری در مورد مسائل مالی و هزینه‌های پژوهشگاه ضمن حفظ و ارتقای معیشت همکاران در نظر داشته باشیم.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: انشاءالله برای پژوهشگاه سال خوبی پیش رو خواهد بود. نیازمند این هستیم که با برنامه ریزی دقیق و معطوف به هدف، منابع خود را مدیریت کنیم.
وی تصریح کرد: امسال بایستی شورای پژوهشی بسیار فعال‌تر بوده و در خصوص پروژه ها، تصمیم گیری منطقی و سریع صورت پذیرد. روسای پژوهشکده‌ها نیز گزارش عملکرد و تعاملات خود را به صورت مستمر از طریق معاونت پژوهشی اعلام کنند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم گسترش و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شرایط فعلی کشور، گزارش‌های علمی بایستی به صورت مستمر منتشر و در اختیار وزارت و مراجع ذیربط قرار گیرد.
وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای ایجاد نظم و انضباط اداری در پژوهشگاه ادامه داد: ارتقای آرایه‌های محیطی و منابع انسانی و ایجاد نظم در محیط پژوهشگاه با تلاش و دقت بیشتری تداوم یابد.
یزدانیان ارتقا رتبه ارزیابی عملکرد پژوهشگاه در سال جاری را الزام همه مدیران دانست و تاکید کرد: هرسال بایستی عملکرد پژوهشگاه ارتقا یابد و نمود آن در ارزیابی‌ها مشخص باشد.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.