- نویسنده : khateghtesadi
- ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
- کد خبر 1700
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، سرپرست معاونت فنی شرکت در هماندیشی “سیل” که با حضور مدیران سرپرستی استانهای حادثهخیز برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریحکرد: با تجزیه و تحلیل حوادث گذشته و پیشرو دستیابی به راهکارهایی برای پیشگیری و کاهش آثار پیشامدها و نیز بهبود خدمترسانی به ذینفعان تحقق مییابد.
فرهاد اعلمیفر با بیان اینکه این هماندیشی با هدف بهبود خدمترسانی با حداکثر دقت و سرعت برپا شد، افزود: یکسانسازی فرایند اجرای عملیات در سراسر کشور موجب افزایش رضایت و اعتماد مشتریان به شرکت شد.
وی با اشاره به اینکه ما باید تهدیدها را به فرصتها تبدیل کنیم، خاطرنشانکرد: کارشناسان شرکتهای بیمه با شناسایی ریسک کسبوکارهای مختلف و افزایش آگاهی کارفرمایان بازارهای جدید را خلق خواهد کرد.
سرپرست معاونت فنی بیمه کوثر نقش مدیران سرپرستی در شرایط بحرانی را موثر دانست و گفت: رسیدگی سریع و پرداخت خسارت در بازه زمانی کمتر نسبت به سایر شرکتهای بیمه، حداقل تعداد پروندههای اعتراضی با توجه به حجم پروندهها، همبستگی و انسجام بین مدیران و کارشناسان ستاد و سرپرستیها در زمان بحران، تعامل سازنده با بیمهگذاران عمده در خصوص پرداخت خسارتها، استفاده از ظرفیتهای خارج از شرکت برای امور ارزیابی خسارت و همچنین ثبت حوالههای خسارت و ارسال کمکهای انسان دوستانه از سوی شرکت برای حادثهدیدگان از جمله فعالیتهای صورت گرفته در بحرانهای اخیر بوده است.
https://khateghtesadi.ir/?p=1700