×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

على امام مديرعامل اين شركت با اشاره به انجام مطالعات ارتعاشى توسط شرکت مشاور تعيين شده توسط شركت مترو خاطرنشان كرد: در اين مطالعه ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسى قرار گرفت.

او افزود: با توجه به تحریم‌ها ناچار به استفاده از پدهاى تولید داخل براى کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بوديم که پس از بررسى و آزمایش‌هاى بسیار از نمونه‌هاى مشابه خارجى استفاده کرده و نتایج خوبى نیز به دست آوردیم.

امام با اشاره به اين كه این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره‌بردارى از خط در ساعات محدودى ادامه دارد، عنوان كرد: در نهایت تا پایان سال جارى تمام پدهاى در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب شود‌

مديرعامل شركت مترو در پايان گفت: همچنین با نصب تعدادى سنسور در سطح و در داخل تونل‌ها سعى شده از ارتعاشات و صداهاى اضافى که ممکن است به دلیل مشکلات هندسى باشد، مطلع شويم. البته بخش عمده‌اى از این مشکلات هندسى در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

او در پايان اظهار كرد: پس از تعطيلى خط ۷ در سال ۹۶ كه با هدف رفع نواقص ايمنى و فنى انجام شد بسيارى از نقايص از جمله عیوب هندسى، عرضى و تراز و فاصله ریل‌ها در بیش از ۸ هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام اين اقدام ضمن برطرف كردن ریسک خروج قطار از ریل به كاهش ارتعاش و صداهاى اضافه در اين خط كمك شايان توجهى مى‌كند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.