×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، همزمان با چهاردهم خرداد ماه، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات واموربین الملل با حضور دراداره کل پست استان سیستان و بلوچستان با همکاران بخش های توزیع وتجزیه مبادلات ،دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که هدایت اله کرد سرپرست پست استان او را همراهی می کرد، عمیدی ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ابلاغ پیام قدردانی مدیرعامل به تمامی  همکاران پست استان، از واحد توزیع به عنوان آینه تمام نمای شبکه پستی یاد کرد وافزود : نیروی انسانی پرتلاش وسخت کوش، امانتداری،  نظم وسرعت ودقت درکار و داشتن اخلاق نیکو موجب اعتلای سازمان می شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را باید به کار ببریم تا به اعتماد مردم به شبکه که سرمایه اصلی آن محسوب می شود خدشه ای وارد نشود.

سرپرست دفتر ارتباطات وامور بین الملل تلاش های شبانه روزی  همکاران خصوصا موزعین را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: باید اعتماد و جایگاه کنونی که در نزد مردم داریم را با  همدلی و مشارکت در کار حفظ نماییم.

در این دیدار موزعین به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و عمیدی درخصوص تامین تجهیزات جدید نامه رسانی و پیگیری مشکلات آنان قول مساعد داد.

هدایت اله کرد سرپرست پست استان نیز گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه نمود.

شایان ذکراست در جریان این سفر، سرپرست دفتر ارتباطات وامور بین الملل از موزه پست زاهدان نیز بازدید کرد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.