×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وی، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه کاهش مطالبات معوق منطقه، خواستار سرعت بخشیدن به فعالیت ها در این زمینه شد و بر توجه ویژه همکاران به توسعه فعالیت های بانکی غیر مشاع تأکید کرد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست ها و برنامه هایی که در بانک سینا به اجرا گذاشته شده، دیدگاه جامعه نسبت به این بانک بهبود یافته و انتظارات از آن بالا رفته است و بنابراین ضروری است همکاران با پاسخگویی مناسب به انتظارات هم میهنان و مشتری مداری، حرکت رو به رشد بانک به سمت تعالی را سرعت ببخشند.
دکتر ایمانی در ادامه با تأکید بر اهمیت ارتباط مدیریت و کارکنان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه، نتایج تعاملات در عملکرد بانک به خوبی مشهود است و با برنامه ریزی ها و سیاست هایی که در ماه های آتی به اجرا گذاشته خواهد شد، این وضعیت به ویژه در بحث افزایش فعالیت های مربوط به خدمات بانکی به جایگاه مناسبتر و مطلوبتری خواهد رسید.
لازم به ذکر است در این دیدارها که معاونین سرمایه های انسانی و شعب و مناطق و مدیران اعتبارات و منطقه آذربایجان غربی و کردستان نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات پیش روی شعب بانک سینا در استان کردستان مورد بررسی قرار گرفت و کارکنان شعب نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.