×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در جلسه شورای اداری پست استان گیلان که احمد جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیرعامل و امور استان‌ها نیز حضور داشت، افزود: سال گذشته بیش از دو هزار دستگاه موتور سیکلت به منظور نوسازی شبکه توزیع و ارتقا کیفیت مرسولات، در اختیار موزعین قرار گرفت.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های مضاعف و بی‌ادعای همکاران شبکه پستی در دوران شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: همکاران پست استان گیلان نقش موثری در این زمینه ایفا می‌کنند.

مدیرعامل توسعه زیرساخت‌ها و گسترش بستر خدمات رسانی به مردم و کسب و کارها را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به افزایش ترافیک بسته و امانت در سطح شبکه پستی، می‌بایست بستر مناسب‌تری برای جابجایی این نوع مرسولات فراهم شود.

نعمتی با اشاره به اینکه ارتقا کیفیت خدمات یکی از مهمترین اولویت‌های شبکه در سال جاری می‌باشد و برنامه‌های زیادی نیز در این رابطه تدوین شده است، تصریح کرد: بهبود کیفیت در تمامی مراحل و فرایندهای ارسال مرسولات از قبول تا رهسپاری و توزیع، عاملی مهم در افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، جذب ترافیک بیشتر و تحقق اهداف تعیین شده به شمار می‌آید.

معاون وزیر اجرای طرح تحول و ستاپ در شبکه پستی را یادآور شد و افزود: تسریع در انعقاد قرارداد همکاری با شتاب دهنده‌ها و اشتراک گذاری ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های پست با کسب و کارهای نوپا یکی از مهمترین موضوعاتی است که مدیران اجرایی می‌بایست با جدیت دنبال کنند.

نعمتی به موضوع پرداخت بر مبنای عملکرد نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت موفقیت آمیز در حال اجراست که بالابردن سطح انگیزه و ایجاد عدالت بیشتر در پرداخت‌های غیرمستمر به موزعین را به همراه داشته و بهبود هرچه بیشتر کیفیت توزیع مرسولات را به دنبال خواهد داشت.

بازدید از پست استان گیلان و دیدار و گفت و گو با کارکنان واحدهای مختلف پست این استان و حضور در گلزار شهدای رشت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم و نثار فاتحه و تقدیم شاخه گل به روح معظم شهدا از دیگر بخش‌های سفر مدیرعامل به استان گیلان بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.