×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کشت پور:حمایت از توسعه و شکل گیری و حیات کسب و کارهای دانش پایه و نوآورانه درحوزه مدیریت شهری و شهر هوشمند را از اهداف احداث این مرکز برشمرد و گفت: در این مرکز فرصت شناسایی و جهت دهی استعدادها و تشکیل تیم های تخصصی برای توسعه کسب و کارهای نوپا متناسب با حوزه خدمات شهری، محیط زیست و ترافیک فراهم می شود.
شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه مدیریت شهری به عنوان حمایت کننده از کسب و کارهای نوآورانه  در تلاش است زنجیره این نوع کسب و کارها را تکمیل کند، افزود: این مرکز نوآورانه  با هدف فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز کارآفرینان و تیم های استارتاپی طراحی شده است و کسب و کارها و ایده های خلاقانه در مسیر شتاب دهی، سرمایه گذاری و تجاری سازی قرار می گیرند و ارتباط بین سرمایه گذاران ریسک پذیر را با کارآفرینان و صاحبان اپلیکیشن ها ایجاد می کند.
کشت پور مخاطبان این مرکز را نوجوانان، جوانان و علاقمندان در حوزه فناوری برشمرد و افزود: هدایت ایده ها و خلاقیت ها در مسیر صحیح با ایجاد فرصت شغلی برای جوانان و همچنین  اقتصاد پویا در شهر را می توان از دستاوردهای آتی این مرکز برشمرد.
شهردار منطقه۲ تاکید کرد: تلاش ما این است که با حمایت های معنوی ارائه شده، این دسته از استارتاپ ها را به مرحله ای برسانیم که خدمات شهرداری بدون هزینه های گزاف در اختیار شهروندان قرار گیرد.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.