×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت، برای تیم‌های مختلف کاری در این مجموعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و نتیجه این حساسیت‌ها جا افتادن سریع برند علی بابا در میان مخاطبان و اقبال مخاطبان به این برند بود.
علی‌اشرفی همچنین با یادآوری پیروی از خط مشی‌های تعریف شده در برندینگ، بیان کرد: بازتاب برندینگ یک بازتاب نوعی اصولگرایی در رعایت قواعد و چارچوب‌های این مفهوم است؛ به این معنی که در برندینگ ما باید اصول شناخته شده‌ای را عملی کنیم و آنها را بسط و گسترش دهیم.
این رویداد با حضور ۳۰۰ نفر از علاقه‌مندان، فعالان و صاحب‌نظران در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار شد و نسخه صوتی این رویداد توسط پادکست ۱۰ صبح منتشر می‌شود.
گفتنی است، هشتمین دوره اینوتکس ۲۰۱۹ از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۹۸ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری بوده و پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز اینوتکس ۲۰۱۹ است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.