×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل سازنده نمایندگان مجلس با شبکه پستی، گفت: برخورداری از این جایگاه مردمی موجب شده پست در تمامی شرایط و بحران‌ها به خصوص شیوع ویروس کرونا، در کنار مردم باشد.

وی اظهار داشت: شرکت ملی پست در سالهای اخیر با توسعه زیرساخت‌ها و همسویی با فناوری‌های روز، شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای فعال در فضای مجازی فراهم آورده است.

وی با اشاره به نقش حاکمیتی پست و خدمات رسانی در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطق کمتر توسعه یافته که بخش خصوصی تمایل کمتری به خدمات رسانی دارد، افزود: پست به عنوان شرکت، مصمم است با همکاری و اشتراک گذاری امکانات و سرمایه‌های خود با فعالان بخش‌های غیردولتی، سکوی تجارت الکترونیک ایجاد کند.

نماینده سلسله و دلفان نیز در این دیدار ضمن اشاره به قدمت پست در خدمت رسانی به مردم، گفت: در دوران شیوع کرونا، پست ثابت کرد همچنان یکی از مهمترین سازمان‌های خدمات رسان در کشور است.

یحیی ابراهیمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان شبکه پستی،خواستار کمک و همراهی پست در حل چالش های ارسال مراسلات به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته شد.

وی در ادامه مهمترین وظیفه مجلس یازدهم را رونق تولید، حمایت از کسب و کارها و بهبود معیشت مردم خواند و افزود: نمایندگان در خانه ملت تلاش خواهند کرد این اهداف را به بهترین نحو، محقق کنند.

در پایان این دیدار، تمبر یادبود «قهرمانان وطن» از سوی معاون وزیر به نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.