×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمد صابری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران با ابراز خرسندی از راهیابی دو اثر هنرمندان ایرانی به مسابقه طراحی پوستر روز جهانی استاندارد، گفت:  در جریان مسابقات پوستر روز جهانی استاندارد از میان ۱۰ اثر که سازمان بین المللی استاندارد برای داوری نهایی این مسابقه انتخاب کرده خوشبختانه دو اثر مربوط به هنرمندان ایرانی است.
وی ادامه داد:  این پوستر ها از طریق سایت سازمان بین المللی استاندارد در معرض رای عمومی قرار می‌گیرد و در نهایت یک پوستر به عنوان پوستر برگزیده سال ۲۰۲۰ با شعار «حفاظت از زمین با استانداردها» انتخاب می شود.
صابری گفت: بعد از پایان رای گیری، پوستر برگزیده برای همه ۱۶۴ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد ارسال می شود و به مدت یک سال در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه با رای عمومی پوستر برگزیده انتخاب می‌شود، اظهار داشت:  هموطنان تا ۱۳ مرداد می توانند با مراجعه به لینک https://www.surveymonkey.co.uk/r/wsdcontest2020 به این پوسترها رای دهند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل با آرزوی موفقیت برای هنرمندان ایرانی گفت: دو آثار برگزیده متعلق به زهرا اصلانی از استان اردبیل و محسن جعفری از استان تهران است که امیدواریم با رای عمومی هموطنان همچون سال‌های گذشته نام ایران و ایرانی در دنیا بدرخشد.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.