×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی که در شرایط مختلف آماده خدمات رسانی و انعکاس رویدادها هستند، گفت: شرکت ملی پست نیز در دوران شیوع ویروس کرونا، جزو معدود نهادهای دولتی بود که پابه‌پای بخش‌های بهداشت و درمان کشور، بدون تعطیلی به کار خود ادامه داد و کارکنان این شرکت بدون مرخصی و با تمام محدودیت‌هایی که وجود داشت، موفق شدند ۱۷میلیون و ۸۰۰ هزار بسته پستی را جا به جا کنند.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماه ابتدایی سال گذشته مرسولات پستی نزدیک به ۱۰ میلیون بسته بود، افزود: در مدت مشابه امسال، این رقم به ۱۸ میلیون مرسوله رسیده که حکایت از افزایش ۸۰ درصدی دارد.

نعمتی همچنین اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه ظرفیت ناوگان حمل و نقل شبکه پستی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در این ایام، به منظور حفظ سلامت مردم، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور تامین ماسک، محلول ضدعفونی و دست‌کش، انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی کامیون‌ها، باجه‌ها، مرسولات پستی و همچنین ضدعفونی فضاهای اداره کل تجزیه و مبادلات تهران و دفتر پست فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و قرنطینه مرسولات اختصاص یافت.

به گفته رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست، طراحی و انتشار تمبر یادبود قهرمانان وطن با هدف پاسداشت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های کادر درمان کشور، از دیگران اقداماتی بود که پست در این مدت انجام داد.

نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دیدگاه مثبت مجموعه شرکت ملی پست به جایگاه خبرنگاران و اهمیت اطلاع رسانی و شفاف سازی فعالیت‌ها، گفت: این خبرگزاری همواره آماده انعکاس اقدامات و افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به خدمات پست است.

در پایان این دیدار تمبر یادبود قهرمان وطن به رسم یادبود از سوی مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیرعامل ایرنا اعطا شد.

حضور در یادمان شهید محمود صارمی خبرنگار این خبرگزاری که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در حین انجام ماموریت خبری در افغانستان به شهادت رسید، از دیگر بخش های این بازدید بود. 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.