×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: به همین مناسبت دو المان نوری ولایت در روبروی بوستان بزرگ ولایت و تقاطع خیابان میلاد و شهرداری نصب شد.
همچنین در راستای زیباترشدن جلوه منطقه در آستانه این عید مبارک، ضمن آذین بندی معابر عمومی با ریسه های نوری و پارچه ای الوان، بیش از ۲۰۰ پرچم سبز رنگ که مزین به نام حضرت علی (ع) است روی عرشه پل های سواره رو به اهتزاز در آمد.
این مسئول به اکران طرح های فرهنگی و مناسبتی عید غدیر اشاره کرد و افزود: در ادامه این فعالیت ها، چترهای نوری مقابل ساختمان مرکزی شهرداری منطقه و تونل نوری خیابان شهید احسانی نیز به منظور ایجاد جلوه بصری زیباتر در شب روشن شدند
 
***محسن فریدی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه ۱۹: به همین مناسبت جشن ویژه ای در قالب حرکت کاروان شادی در محلات ناحیه سه از شهرک گلسار تا دولتخواه جنوبی همراه با مدیحه سرایی، اجرای تواشیح و موسیقی تدارک دیده شده است.
همچنین برنامه های فرهنگی و هنری از جمله تواشیح، موسیقی، مسابقه، بازی و نورافشانی در معابر شاخص منطقه از جمله ضلع شمالی بازار حسانی از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد اجرا می شود.
این مسئول به برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: این مسابقه ویژه کودکان ۴ تا ۷ سال عضو کانون مادر و کودک برگزار خواهد شد.
به گفته فریدی به منظور جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا و الزام به عدم تردد غیر ضرور این مسابقه به صورت مجازی برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره۰۹۳۳۵۹۲۱۷۴۸ ارسال کنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.