در ابتدای این مراسم، حجت بهاری فر مدیرعامل به ایراد سخنانی در خصوص فعالیت های بیمه “ما” در چهار ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ که در راستای تحقق اهداف و خدمات رسانی هرچه مؤثرتر به بیمه گذاران انجام شده است، پرداخت و بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی بیشتر و با کیفیت تر و مدیریت دانش و انتقال تجربیات نمایندگان به یکدیگر تاکید کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشبرد اهداف تبیین شده، منوط به افزایش هرچه بیشتر تعاملات شبکه فروش با مدیران فنی و ستادی و کاهش حجم کار شبکه فروش است که این موضوع با تفویض اختیار به نمایندگان باسابقه امکان پذیر خواهد بود.
بهاری فر علیرغم گسترش موج دوم ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی بوجود آمده برای هموطنان، افرایش فروش بیمه “ما” در چهار ماه ابتدایی سال ۹۹ را ناشی از توانمندی و پتانسیل بالای شبکه فروش دانست و گفت: کاهش دغدغه پرسنل و شبکه فروش علی الخصوص در این ایام بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم با حفظ فاصله اجتماعی و برگزاری جلسات غیرحضوری و برخط، موفقیت های سال گذشته را تکرار کنیم.
معاون شبکه فروش و توسعه بازار در این مراسم ضمن تاکید بر نقش نمایندگان شبکه فروش در عملکرد یک شرکت خدماتی گفت: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شده است. به همین منظور و در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.
مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه “ما” در این مراسم به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتی همچون دغدغه ها و مشکلات نمایندگان، فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، چگونگی بازاریابی رشته های بیمه ای، توجه بیشتر به فروش بیمه های خرد در مقایسه با بیمه های کلان و لزوم آموزش نمایندگان پرداخت.
گفتنی است در پایان طی مراسمی از تعدادی از نمایندگان پرفروش استان تهران در سال ۹۹ به پاس تلاش ها و زحماتشان قدردانی شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشبرد اهداف تبیین شده، منوط به افزایش هرچه بیشتر تعاملات شبکه فروش با مدیران فنی و ستادی و کاهش حجم کار شبکه فروش است که این موضوع با تفویض اختیار به نمایندگان باسابقه امکان پذیر خواهد بود.
بهاری فر علیرغم گسترش موج دوم ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی بوجود آمده برای هموطنان، افرایش فروش بیمه “ما” در چهار ماه ابتدایی سال ۹۹ را ناشی از توانمندی و پتانسیل بالای شبکه فروش دانست و گفت: کاهش دغدغه پرسنل و شبکه فروش علی الخصوص در این ایام بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم با حفظ فاصله اجتماعی و برگزاری جلسات غیرحضوری و برخط، موفقیت های سال گذشته را تکرار کنیم.
معاون شبکه فروش و توسعه بازار در این مراسم ضمن تاکید بر نقش نمایندگان شبکه فروش در عملکرد یک شرکت خدماتی گفت: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شده است. به همین منظور و در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.
مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه “ما” در این مراسم به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتی همچون دغدغه ها و مشکلات نمایندگان، فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، چگونگی بازاریابی رشته های بیمه ای، توجه بیشتر به فروش بیمه های خرد در مقایسه با بیمه های کلان و لزوم آموزش نمایندگان پرداخت.
گفتنی است در پایان طی مراسمی از تعدادی از نمایندگان پرفروش استان تهران در سال ۹۹ به پاس تلاش ها و زحماتشان قدردانی شد.