×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادو تجارت ؛به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، محسن صالحی‌نیا در آیین بهره‌برداري از این پروژه‌هاي عمراني در جمع صنعتگران شهرستان قوچان ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهداف اصلی اين سازمان در جهت ارائه خدمات بهتر به صاحبان صنایع و سرمایه گذاران صنعتی است.
 وي افزود: در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به تأمين زیرساخت‌هاي صنعتي توجه ویژه مي‌شود تا رضایتمندی و توليد بدون دغدغه واحدهای صنعتی و تولیدی را درپي داشته باشد.
 رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران اضافه كرد: رفع نیازهای مالی واحدهای تولیدی و صنعتی و توسعه صادرات غیرنفتی دو برنامه مهم دولت است كه از تمامي ابزارهای لازم در جهت توانمند سازی صنعتگران در این زمینه‌ها استفاده می‌کنیم.
 صالحی‌نیا با اشاره به اهدافی که برای سهولت فعاليت صنعتگران برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: با توجه به هدف گذاری مناسبی که براي کشورهای مختلف انجام شده است، امسال هم حجم و هم تنوع محصولات صادراتی بیشتر خواهد شد.
 وی عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی صادرات امسال، توسعه بنگاه‌های خرد و کوچک است تا هم به لحاظ تولیدات صادراتی به کشورهای دیگر از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات و هم اتصال به صنایع متوسط و بزرگ، زمینه رشد آن‌ها بیشتر فراهم شود كه تا کنون پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.
 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که “ساخت ایران” نمودن قطعات وارداتی صنایع از دیگر برنامه‌های مهم اين سازمان برای واحدهاي صنعتي است، تأکید کرد: سازمان صنايع كوچك و شهرک‌هاي صنعتي ايران به‌عنوان يكي از سازمان‌هاي توسعه‌اي كشور، بسترسازي لازم را از طریق نظام مبادلات پيمانكاري فرعي که يكي از روش‌هاي عمده توسعه صنايع كوچك و متوسط است، به منظور حمایت از ساخت قطعات در کشور، به‌ویژه در صنایع قطعه سازی خودرو آغاز نموده است.
 
صالحي‌نيا ابراز اميدواري كرد با سلسله اقدامات انجام شده براي تولید ساخت داخل قطعات وارداتی، توانايي صنايع كوچك و متوسط براي افزايش توليد و اشتغالزايي،‌ به‌روزآوري فرآيندهاي فني و محصولات، ‌بهبود قابليت‌هاي بين‌المللي، جذب سرمايه گذاري و سفارش‌هاي خارجي و رشد صادرات محصولات توليدی، به‌ويژه در حوزه پيمانكاري صنعتي بیشتر شود.
 وي خاطرنشان کرد: بهره برداری و استفاده بهینه از تمامی منابع و ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف در جهت خواسته‌های صنعتگران باید به‌صورت ویژه از سوي مدیران در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور انجام شود که استان خراسان رضوی جزء استان‌های پیشرو در اين زمينه است.
 پروژه‌هاي عمراني مخزن بتنی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب شهرک صنعتی قوچان با حجم عملیات خط انتقال به طول ۶۰۰ متر با لوله پلی اتیلن و ۳۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی با هزینه ۴۰۰۰ میلیون ریال در مدت ۹ ماه انجام شده است.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.