×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: موضوع مربوط به حوزه تخلفات شهرداری تهران در مجموعه دستگاه های خدمت رسان همواره نگاهی توام با مسئولیت پذیری و نظارت بوده است و حضور دستگاه های نظارتی چون حراست و بازرسی و همچنین هیئت تخلفات اداری در مجموعه شهری فضای امنی را برای ارائه خدمات بهتر فراهم می کند.
وی با اشاره به شفاف سازی و سلامت اداری اظهار کرد: مجموعه شهری همواره در حوزه شفاف سازی و ایجاد سلامت اداری پیشرو و پیشگام بوده است که امید است امر مهم خدمت به مردم که هیچ چیز بالاتر از آن نیست، بتواند فضای اداری سالم را فراهم کند و مانع از رشد فساد شود.
شهردار منطقه۹ به رسیدگی به تخلفات مطابق با قوانین اشاره کرد و گفت: در مجموعه شهری در بین عده کثیری از همکاران که برای خدمت رسانی موثر تلاش می کنند، معدودی از آن ها دچار تخلفات با مصادیق اداری می شوند و دستگاه ها و هیات های تخلفات اداری مطابق قوانین با آنها برخورد خواهند کرد تا فضایی برای رشد تخلفات و یا مفاسد اداری و اقتصادی و موضوعات مرتبط با این ابعاد در حوزه مجموعه شهری توسعه پیدا نکند.
مفاخریان به نهمین جلسه آموزشی “رعایت حقوق شهروندی” اشاره کرد و گفت: اجرای این جلسه آموزشی طرح بسیار خوبی است که ایجاد شفافیت و سلامت اداری را در حوزه خدمت رسانی به شهروندان افزایش می دهد.
 

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.