دردنیای کسبوکار امروزی، مشتریان به دنبال خدمات عالی با بهترین کیفیت و در مقابل بانکها و مؤسسات مالی به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینهها هستند.
این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد؛ اما همزاد یکدیگرند و بانکها باید به هردوی اینها توجه لازم را داشته باشند؛ بنابراین، شاید مهمترین چالش برای بانکها و مؤسسات مالی، ایجاد تعادل همزمان میان این دو باشد.
با مدیریت تجربه مشتری، بانکها نهتنها به رضایت حداکثری مشتریان دست مییابند؛ بلکه میتوانند افزایش سود و حداقل هزینهها را نیز برای خود فراهم آورند.
https://khateghtesadi.ir/?p=31748