×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اقتصادوتجارت ؛به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در این جلسه نقش و جایگاه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در توزیع و کنترل کیفی مواد غذایی و تاثیر فعالیت میادین فراشهری نظیر بهمن و بعثت که بخش قابل توجهی از محصولات پروتئینی مورد نیاز کشور را تامین می‌کنند و همچنین لزوم پیگیری مستمر و هماهنگ مدیران میادین، بر اجرای صحیح برنامه‌های HSE مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین در جلسه مذکور از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به عنوان «سازمان دوستدار محیط زیست» نام برده شد و با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد نایلکس‌های مصرفی در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تجزیه پذیر است، این نکته که خاستگاه مناسبت ۲۱ تیر (روز بدون نایلکس)، سازمان مدیریت میادین بوده که با پیوستن انجمن‌های مردم نهاد و سایر سازمان‌ها به این رویداد، ظرفیت تبدیل شدن به یک طرح ملی را داراست، مطرح شد.
لزوم دغدغه مندی همگانی و نقش آموزش و فرهنگ در حفاظت از محیط زیست و این که حفظ محیط زیست با دستور از بالا به پایین به نتیجه مطلوب نمی‌رسد و باید برای این هدف، کار آموزشی و فرهنگی صورت گیرد، از دیگر محورهای مطروحه در این جلسه بود که برای نمونه به برگزاری نمایشگاه محصولات ارگانیک که هر سال از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برگزار می‌شود تا ضمن حمایت از تولیدکنندگان، شهروندان را به مصرف این نوع محصولات ترغیب و تشویق کند، اشاره شد.
گفتنی است در پایان این جلسه، ضمن بیان برخی از مسائل موجود در حوزه HSE در بعضی از بازارهای میوه و تره بار، پیش بینی و اجرای راهکارهای مناسب برای حل آنها مورد تاکید قرار گرفت و از اعضای حاضر در جلسه خواسته شد تا در ممیزی و ارزیابی وضعیت HSE میادین و بازارها که به زودی اجرا خواهد شد با جدیت همکاری نمایند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.