×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، با بهره برداری از این طرح گردشگری – اقامتی افزون بر ‭۱۱۰‬ تخت به شمار تخت های اماکن اقامتی موجود در قشم اضافه می شود.

با توسعه بخش اقامتی هتل دیانا قشم برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد که این نیروها در بخش های مختلف خانه داری و اتاق داری، اداری و پرسنلی، مالی و حسابداری، فروش و بازاریابی، نگهبانی و آشپزخانه مشغول کار می شوند.

استانداردسازی و ارتقا سطح کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران در جزیره یکی از اولویت هایی است که در راستای تبدیل و معرفی برند گردشگری قشم به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور در دستور کار قرار گرفته است.

گردشگری به عنوان یکی از پویاترین فعالیت های اقتصادی عصر حاضر، نقش مهمی در توسعه پایدار و متوازن ایفا می کند و با برنامه ریزی های صورت گرفته طی سال های گذشته شاهد رونق این صنعت در جزیره قشم هستیم.

گفتنی است، امروز دوشنبه ۴ مردادماه ۱‭۴۰۰‬ در آیین ویدیو ویدیوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری، ۹ پروژه در منطقه آزاد قشم، با اعتبار ارزی ۱۶ میلیون دلار و ریالی ۲ هزار و ‭۳۷۹‬ میلیاردی در پنج حوزه عمرانی، خدماتی، تولیدی، شیلاتی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در پنج مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۷۸ پروژه افتتاحی به اعتبار ریالی ۷۴ هزار و ‭۶۳۰‬ میلیاردی و ارزی ‭۳۹۳‬ میلیون یورو و ‭۲۸۱‬ میلیون دلاری، ۱۴ پروژه کلنگ زنی به ارزش ‭۱۷۲‬ارزی میلیون دلار و ارزش ریالی ۳۲ هزار و پنج میلیارد ریال و ۷۶ پروژه در حال اجرا با رقم سرمایه‌گذاری ‭۴۹۵‬ میلیون دلار، ‭۲۲۳‬ میلیون یورو و ۱۹ هزار و ‭۱۸۵‬ هزار میلیارد ریال، در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.