×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵،مراسم افتتاحیه بازارچه سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت با حضور حجت الاسلام والمسلمین امرودی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

سید حسین دلبری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ در مورد افتتاحیه بازارچه سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت گفت: بعد از پیگیری های یکساله مقرر شد تفاهمنامه ای بین شهرداری منطقه ۵ و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منعقد شود که یک بازارچه فرهنگی، هنری و کارآفرینی در مجاورت سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت افتتاح درب مشترکی بین این دو مجموعه باز شود.

وی افزود: با اخذ قرارداد باپیمانکار ۲۸ باب غرفه در حیاط سرای محله شهران جنوبی و ۲۴ باب غرفه در حیاط فرهنگسرای معرفت احداث شد و این مجموعه کار آفرینی رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ ادامه داد: قرار است این غرفه ها به افراد کارآفرین، مشاغل خانگی، زنان بی سرپرست و بد سرپرست، هنرمندان، خانواده ایثارگران و .. تعلق بگیرد.

وی با بیان اینکه از ۲۸ باب غرفه سرای محله شهران جنوبی ۲۱ باب مجوز از اداره کارآفرینی و امور بانوان اخذ شده است اذعان داشت: دربی که بین دو سرای محله شهران جنوبی و فرهنگسرای معرفت تعبیه شده از ساعت ‭۸٫۳۰‬ صبح تا ‭۲۰٫۳۰‬ شب باز هست تا هم از فضای و امکانات هر دو مجموعه استفاده شود و هم امکان بازدید از غرفه ها فراهم باشد.

دلبری در پایان گفت: حدود پنج شش سال بود که هر دو مجموعه دنبال این اتفاق بودند و این اتفاق جز اتفاقات کم نظیر در سطح منطقه ۵ است که هم بخش خصوصی مشارکت دارد و هم اتفاق خاص بازارچه فرهنگی هنری کار آفرینی را شاهد هستیم.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.