×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸،حسین شهابی رییس بازرسی شهرداری منطقه درنشست تودیع و معارفه رییس جدید سامانه ۱۸۸۸۸گفت: سامانه ۱۸۸۸پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان هرمنطقه است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند از این رو حساسیت کار ما را دو چندان می کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هرخدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد.

رییس بازرسی منطقه همچنین بر رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۸۸۸ تاکید کرد و گفت: زمان رسیدگی به پیام های سامانه ۱۸۸۸ برای ما بسیار با اهمیت است، بنابراین تدابیری اتخاذ شده است که موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیز در ارتباط با این حوزه در کمترین زمان ممکن رسیدگی و رفع شود چرا که ما خود را موظف می دانیم در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت پیام های مردمی را مورد رسیدگی قرار داده و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشیم.

همچنین شهروندان می‌توانند پیام‌های شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر خودر ا در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ ثبت کنند و با این روش ها با سامانه تماس بگیرند. روش اول، تماس مستقیم با تلفن چهاررقمی ۱۸۸۸ است و در روش دوم، پست الکترونیک Tehran.ir@۱۸۸۸ وب‌سایت سامانه http://۱۸۸۸. tehran.ir آماده دریافت پیام‌های شهروندان است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.