×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، سید مسعود موسوی با اعلام این خبر عنوان داشت: این وبینار در راستاي عمل به رسالت تعیین‌شده براي اين مديريت و به مناسبت روز جهاني پيشگيري از خودكشي با همکاری هلال‌احمر، موسسه انديشه خلیج‌فارس و مركز مشاوره شايگان قشم برگزار شد.
وی ادامه داد: راه‌های كاهش آسیب‌های اجتماعي و کمک به ارتقا سلامت روان در جامعه، اهداف عمده برگزاری این وبینار بود که با شرکت ۶۰ عضو فعال در حوزه روانشناسی جزیره، همراه بود.
موسوی به مباحث مطرح‌شده در این وبینار اشاره کرد و گفت: در اين دوره مواردی همچون عوامل پرخطر، شناسايي افراد پر ريسك، نقش خانواده و نزديكان، روش‌های مديريت و ارجاع به متخصصين آموزش داده شد. 
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه بروشورهای تأییدشده انجمن روانشناسي ايران به فراگيران حاضر در وبینار اشاره کرد و افزود: شعار  امسال روز جهانی خودکشی که از سوی سازمان بهداشت جهانی انتخاب‌شده،”با عمل، امید بسازیم” است تا تأکیدی باشد بر این موضوع که مردم با افزایش سواد سلامت خود درباره شناسایی علل و علائم هشداردهنده خودکشی و چگونگی ارجاع افراد در معرض خطر به مراکز درمانی در عمل امیدآفرینی نمایند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.