×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، «حمیدرضا مومنی» در این حکم آورده است؛

جناب آقای محمدرضا عباسی  

نظر به تجربه، شایستگی، سوابق ارزنده و اقدامات موثر انجام شده تاکنون در راستای شفاف‌سازی سازمانی، جنابعالی با حفظ سمت به موجب این حکم به عنوان «مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور» منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با اتکال به خدواند متعال و با بهره‌گیری از توانمندی، دانش روزآمد و با برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری مستمر در راستای تحقق منویات رئیس جمهور محترم در اصول دوازده گانه ابلاغی در راستای مقابله با فساد اداری و اقتصادی گام بردارید.

پیشنهاد چارت مصوب ستاد، تشکیل کمیته‌های متناظر در تمامی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور زیرنظر این ستاد و حرکت سازمان‌های مناطق آزاد به سمت شفافیت حداکثری از طریق پیاده‌سازی دولت الکترونیک، استقرار امضای دیجیتال در کلیه فرآیندهای اداری و مالی، اجرای کامل ساختار پنجره واحد، شناسایی و حذف امضاهای طلایی در فرآیندهای سازمانی، بخشی از وظایف جنابعالی می‌باشد. 

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام وظایف محوله، پیشبرد اهداف عالیه دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.