×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز اذعان داشت: در راستای کمبود سرانه های آموزشی، احداث چنین مجموعه های آموزشی می تواند زمینه ساز توسعه فضاهای آموزشی در شهر تهران شود.

وی ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش درخصوص بازسازی مجموعه های آموزشی گفت: امید است تا با احداث این مجموعه های آموزشی شاهد پرورش فرزندانی پرورش باشیم که باعث اعتلای نام ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان شوند.

در ادامه فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران اظهار داشت: منطقه۹ از جمله مناطق شهری تهران است که دچار کمبود سرانه های آموزشی است و از این رو با احداث مدارس این چنینی و گسترش آموزش می توان معضل آسیب اجتماعی که امروزه بزرگترین آفت برای نیرو های انسانی در کشور است را برطرف ساخت.

وی ضمن تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز بیان داشت: خداوند سعادتی را نصیب خیرین مدرسه ساز کرده است که زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان و نخبگان فراهم شود و امید است تا بتوان با استفاده از فرصت ها، برای توسعه عرصه علم و تربیت گام برداشت.

شایان ذکر است کلنگ احداث مدرسه ۳۰کلاسه مرحوم مرادی که از خیرین مدرسه ساز می باشد در محله سرآسیاب منطقه۹ با حضور مدیران شهری و دولتی و خیرین و خانواده شهدا به زمین زده شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.