×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمود کلهری در این جلسه ملاقات بر احقاق حقوق شهروندان تاکید کرد و گفت: باید ضوابط و مقررات در همه موضوعات خصوصاً موضوع شهرسازی رعایت شود تا شهری ایمن و زیست پذیر داشته باشیم.

شهردار منطقه۱۷ خطاب به شهروندان گفت: برای حفظ ایمنی شهروندان بر مناسب سازی ساختمانها و رعایت همه اصول و استانداردها تاکید داریم و اطمینان می دهیم که در این زمینه با قدرت نظارت خواهیم کرد.

شهردار منطقه۱۷ با اشاره به بازدیدهای صبحگاهی روز سه شنبه از پرونده های جاری گفت: روزهای سه شنبه از پرونده های طرح شده در حوزه شهرسازی در ملاقاتهای مردمی روزهای دوشنبه بازدید و بر اساس مشاهده و بررسی شرایط تصمیم گیری می شود. این امر سبب می شود که تصمیم صحیح با رعایت همه جوانب درمورد پرونده ها اتخاذ شود.

گفتنی ست در این ملاقات مردمی،به بیش از ۲۵پرونده  در حوزه های شهرسازی،مشارکتی و مالی رسیدگی شد.

****بازدید کلهری از اجرای طرح پاک سازی و لایروبی کانال ها و مسیل ها در منطقه۱۷

شهردار منطقه۱۷ در آستانه فصل بارش نزولات آسمانی صبح امروز به همراه تنی چند از مدیران شهری از فرآیند لایروبی کانال های بزرگراه شهید چراغی و حوضچه های حریم راه آهن تهران-اهواز بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، با اجرای طرح فوریتی، مسیل ها و کانال های این منطقه پیش از فصل بارش لایروبی و پاکسازی می شوند. این بازدید و پاکسازی با هدف آماده سازی کانال ها برای فصل بارش و مقابله با خطرات احتمالی سیلاب و جمع اوری آب های سطحی صورت گرفت.

کلهری در ادامه بازدید های خود از کانال نهر فیروزآباد نیز که در محدود منطقه۱۱ و در مجاورت منطقه۱۷ واقع شده بازدید کرد و از عوامل معاونت خدمات شهری خواست تا با همکاری مناطق همجوار نسبت به تعمیر و تعویض دریچه های  این نهر اقدام کنند.

حسن قاسمیان معاون خدمات  شهری نیز در خصوص اجرای طرح فوریتی نظافت، پاکسازی و لایروبی و رسوب برداری شبکه اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی در سطح منطقه گفت: اجرای این طرح که از پایان مرداد ماه آغاز شده است به مدت یک ماه به طول می انجامد و تمامی انهار، کانال ها و مسیل های سطح محدوده نواحی سه گانه منطقه۱۷ لایروبی و پاکسازی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و جاری شدن سیلاب، به هنگام بارش نزولات آسمانی صورت می گیرد گفت: در همین راستا ضمن لایروبی و رسوب برداری حوضچه های رسوبگیر اصلی، طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری، ماشین آلات و ادوات سنگین لایروبی، نظافت و پاک سازی می شوند تا هنگام بارش های زمستانی کانال ها و مسیل های مذکور جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی در سطح این منطقه با مشکلی مواجه نشوند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.