×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مديريت ارتباطات شركت بهره برداري متروي تهران و حومه معاونت فرهنگي و اجتماعي این شركت با هدف تقويت حس انسان دوستي در حوزه حمايت از كودكان و زنان بی سرپرست و با همكاري مؤسسه نيكوكاران شريف اقدام به برپايي “كانتر جذب حامي”  كرده است.
در اين برنامه اجتماعي كه در ايستگاه هاي تهران (صادقيه)، تئاتر شهر، شهيد بهشتي، قلهك و ميدان شهدا برگزار مي شود، مسافران مترو مي توانند از ۲۳ تا ۲۷ شهريور ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به پيشخوان هاي جذب حامي مراجعه نمايند.
همچنين به مناسبت ايام ماه محرم و با همكاري موسسه فرهنگي هنري منتظران منجي نمايشگاه عكسي با عنوان “ملودي قدم ها” با موضوع جهاني پياده روي اربعين حسيني با هدف آشنايي بيشتر مسافران با اين حركت عظيم مردمي از ۲۴ تا ۲۶ شهريور در ايستگاه تجريش در معرض نگاه مسافران قرار مي گيرد.
در برنامه اي ديگر معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو به مناسبت ماه محرم در نظر دارد با همكاري هيئت خدام الحسين(ع) موكبي با همين عنوان در ايستگاه امام خميني(ره) برپا كند. اين برنامه بصورت نمايشگاه عكس سوگواره حسيني و نمايشگاه محيطي جهت بازديد و همچنين پذيرايي از مسافران برگزار مي‌شود. اين برنامه با هدف آشنايي بیشتر مسافران با فرهنگ شهادت و عاشورا از روز سه شنبه ۲۶ شهريور به مدت يك هفته در ايستگاه متروي امام خميني (ره) پذيراي مسافران خواهد بود.
كارگاه طراحي پوستر محاق نيز با هدف ترويج فرهنگ حيا و عفاف از طريق طراحي پوستر و اكران؛ در ايستگاه متروي امام خميني (ره) برگزار شد.
در اين كارگاه در خصوص چگونگي استفاده از نمادها و طرح هاي هنري و گرافيكي براي ترويج فرهنگ حيا و عفاف بحث و تبادل نظر شد.
اين كارگاه يك روزه با حضور جمعي از هنرمندان و طراحان گرافيست مسعود پورزارعي، عباس شريف، مسعود عليزاده، ثريا شريعت، مهسا كياني و سحر سرزعيم برپا شد.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.