×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران در تيرماه ۹۸ دوهزار و ۲۷۷ دوچرخه سوار و در مرداد دو هزار و ۶۸۱ دوچرخه سوار و در شهريور ماه دو هزار و ۴۰۲ دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند كه اين ميزان نسبت به سه ماه ابتدايي سال با رشد همراه بوده است.
در سه ماهه ابتدايي سال چهارهزار و ۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند كه اين آمار در سه ماهه دوم سال با سه هزار و ۷۲ نفر افزايش و به هفت هزار و ۳۷۰ دوچرخه سوار رسيد.
با اجرا شدن این طرح فرصت استفاده کردن از مترو برای دوچرخه سواران محیا شد و مسافراني که از دوچرخه های تاشو با ابعاد۳۰×۶۰×۹۰ استفاده مي كنند در تمام روزهای هفته به غیر از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ که پیک مسافری محسوب می شود وارد شبكه مترو شوند.
امكان استفاده از دوچرخه‌های معمولی تنها در ایام تعطیلات رسمی و ۱۳ روز اول فرودین ماه مجاز است اما براساس تمهیدات اتخاذه شده از ابتداي مردادماه ۹۸ ورود دوچرخه هاي عادي به مترو، نيز در تمام روزهای هفته از ساعت ۲۰ بلامانع است اما برای تردد بهتر مسافران در روزهای هفته می بایست از دوچرخه تاشو استفاده کنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.