×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، سرهنگ «سیروس حسن زاده» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: پلیس راهور طی سالیان گذشته با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری‌های تنگاتنگی در حوزه سفر و گردشگری داشته است.
او ادامه داد: امسال هاهنگی‌هایمان بهتر از سال های گذشته شده است. همانطور که می‌دانید فاصله ۳۰ کیلومتری شهرها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارند از این بابت که حدود ۶۰ درصد از جان باختگان تصادف های جاده ای در همین فاصله اتفاق می افتد و این موضوع در ایام تعطیلات نوروزی و سفرهای نوروزی اهمیت به سزایی دارد.
حسن زاده افزود: امسال هماهنگی هایی انجام شده که این ۳۰ کیلومتر از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشخصا حوزه گردشگری پوشش داده شود. بخش ها و استراحت گاه هایی به این منظور ایجاد شده است که در آنها صنایع دستی، موسیقی و … برپاست که رانندگان که خسته شدند و نزدیک به شهرها هستند بتوانند از این استراحت گاه ها استفاده کنند.
او ادامه داد: این کار هم از نظر فرهنگی و هم از نظر گردشگری اهمیت دارد و مصوب شده و در حال پیگیری هستیم تا این اتفاق بیفتد و به نظرم این موضوع در کاهش تصادف ها تاثیر به سزایی خواهد داشت.
او درباره تعداد استراحتگاه های قبل هر شهر نیز گفت: روز گذشته جلسه ای در پلیس راهور بود و گزارش ها به دست ما می رسد و متوجه می شویم چقدر ظرفیت برای تعداد این استراحتگاه ها خواهیم داشت.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.