×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، افشار فتح‌الهی روز نهم فروردین ماه با اعلام اقبال عمومی از جزیره قشم، اظهار کرد: براساس آمار رسمی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان هشتمین روز فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۷۲۴ هزار و ۸۵۷ نفر به قشم سفر كرده‌اند.
فتح‌الهی ادامه داد: ثبت این میزان سفر در مدت ۱۳ روز تعطیلات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رقم ۵۳۱ هزار و ۴۸۳ سفر، نشان از رشد ۳۶,۳۸ درصدی سفر میهمانان و گردشگران به جزیره زیبای قشم دارد.
به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در این مدت ۱۱۸ هزار و ۸۱۱ دستگاه انواع خودرو سواری و عمومی از طریق اسكله پل بندرعباس با استفاده از شناورهای لندینگ كرافت وارد اسكله لافت در جزیره قشم شدند كه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و رقم ۱۱۴ هزار و ۱۹۰ دستگاه با رشد مواجه بودیم.
او با اشاره به اینكه ۵۹۴ هزار و ۵۵ نفر از گردشگران امسال به‌وسیله خودرو به این جزیره آمدند، افزود: این تعداد ورودی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رقم ۴۴۳ هزار و ۵۸۱ نفر، از رشد ۳۳,۹۲ درصدی برخوردار بوده است.
فتح‌اللهی گفت: در ۱۳ روز گذشته تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۷۸ گردشگر توسط قایق از اسكله‌های حقانی و پل وارد قشم شدند كه در مقایسه با ۶۸ هزار و ۶۸۵ نفر سال قبل، با رشدی برابر با ۵۹,۳۹ درصد همراه بوده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در ۱۳ روز گذشته از تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۲، همچنین در بخش سفرهای هوایی به جزیره قشم بیش از ۱۰ درصد رشد نسبت به مدت سال گذشته داشته‌ایم.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.